:)

Zikrullah Photobucket http://memyselfanis.files.wordpress.com/2010/07/380103_298x412.gif

Sahabat Maya

" Kebimbangan terhadap hal-hal keduniaan itu menggelapkan hati manakala kebimbangan terhadap hal-hal akhirat itu adalah menyinarkan hati "

Sabtu, 21 Julai 2012

:) Doa Berbuka Puasa






Doa Berbuka Puasa

doaberbuka



" Ya Allah

bagi Engkau aku berpuasa

dan dengan Engkau beriman aku

dengan rezeki Engkau aku berbuka

dengan rahmat Engkau

Wahai Yang Maha Pengasih dan Penyayang. "




Doa Selepas Berbuka Puasa


doasesudahberbuka


"Ya Allah!

Kerana Engkau aku berbuka puasa

dan kepada Engkau aku beriman

dan atas rezeki dari Engkau

aku berbuka puasa

telah hilang dahaga

sudah menjadi basah segala urat.

Ya Allah!

Aku minta diampuni dosaku

dengan rahmat Engkau

yang meliputi segala sesuatu. "


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjquAA3ZnmDSiNEcw97wOTlMA6Bv9PwsPjU4-FNeBqvwMw2FpIfSBuTtkzYMZ2YlBhJyoOpcgyx2D8ykjIdYmyE4lC3fzi3wBm2XacPCVpOZslh0rEyHcLhXZrVso2npwBYdbPtXCecM8A2/s1600/image001.jpg

:) lawak la pulak..




p/s : Selamat Berbuka Puasa

buat semua umat Islam yang berpuasa.










Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...