:)

Zikrullah Photobucket http://memyselfanis.files.wordpress.com/2010/07/380103_298x412.gif

Sahabat Maya

" Kebimbangan terhadap hal-hal keduniaan itu menggelapkan hati manakala kebimbangan terhadap hal-hal akhirat itu adalah menyinarkan hati "

Isnin, 16 September 2013

Muhasabah Diri..:)

imandancinta:

Muhasabah balik diri kita .



"Ketika imanku sakit, langkah dakwahku lesu tidak bermaya. Aku tahu, aku membawa Islam. Islam tidak sesekali meredhai maksiat dan jahiliah.
Mana mungkin ketika aku membawa Islam, masa yang sama aku ternoda dengan karat jahiliah dan najis maksiat.  Aku malu mengaku ahli tarbiah dan dakwah, sedangkan aku penunggang nafsu.
“Tubuuu ila Allah…taubatan nasuha. “
Aku masih ada peluang, kerana
 Allah Tuhan Maha Pengampun."

 imandancinta:

 
 
 zinah11:

سبحان الله العظيم

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...