:)

Zikrullah Photobucket http://memyselfanis.files.wordpress.com/2010/07/380103_298x412.gif

Sahabat Maya

" Kebimbangan terhadap hal-hal keduniaan itu menggelapkan hati manakala kebimbangan terhadap hal-hal akhirat itu adalah menyinarkan hati "

Ahad, 6 Disember 2009

Andai kutahu..

Andai ku tahu

Kapan tiba ajalku

Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu

Kapan tiba masaku

Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku

Aku takut akan semua dosa dosaku

Aku takut dosa yg terus membayangiku

Andai ku tahu

Malaikatmu kan menjemputku

Izinkan aku mengucap kata taubat padaMu

Aku takut akan semua dosa dosaku

Aku takut dosa yg terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa dosaku

Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu

Aku manusia yang takut neraka

Namun aku juga tak pantas disurga

Andai ku tahu

Kapan tiba ajalku

Izinkan aku mengucap kata taubat padaMu

Aku takut akan semua dosa dosaku

Aku takut dosa yg terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa dosaku

Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu


Flower Comments



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...