:)

Zikrullah Photobucket http://memyselfanis.files.wordpress.com/2010/07/380103_298x412.gif

Sahabat Maya

" Kebimbangan terhadap hal-hal keduniaan itu menggelapkan hati manakala kebimbangan terhadap hal-hal akhirat itu adalah menyinarkan hati "

Sabtu, 16 Oktober 2010

Indahnya lagu ini....




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvLwwEy7-n7XCehApRhZIIDHrKl6SCATToTtZ_VCv4z2dl_6n8EmllcGwJdwEUxQTaEBnVHiQUBwL5F8VcEAWrDctgQLc2Ta6p5GkOiT3hJ-blCdcI0gjSkqetMUh232pM9RpuXpflD6A/s1600/Nasihat.jpg



KETULUSAN HATI


Sedihku sakitku ku terima

Kurela kupasrah jalanku


Ini suratan aku dicuba

Demi rahmat-Mu ku memohon




Ya Allah

redhai ketulusan hati


Ya Allah

beri aku ketabahan


Ya Allah

aku sanggup berkorban


Demi rahmat-Mu Ya Allah




Di dunia yang sarat godaan

Kumohon dosaku ampunkan

Ingin bahagia dunia akhirat

Turunkan rahmat-MU untukku




Ya Allah

redhai ketulusan hati


Ya Allah

beri aku ketabahan


Ya Allah

aku sanggup berkorban

Demi rahmat-Mu Ya Allah...






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...